Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019
MENU

Τα νιάτα πλημμύρισαν το Δημαρχείο, στην εκδήλωση της μαθητικής επιχειρηματικότητας

Τα νιάτα πλημμύρισαν το Δημαρχείο, στην εκδήλωση της μαθητικής επιχειρηματικότητας

Την Τρι?τη 19 Νοεμβρι?ου πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η εκδήλωση επιχειρηματικότητας που απευθυνόταν σε μαθητές λυκείου του Δήμου Κηφισιάς, μια δράση η οποία πραγματοποιείται στο Δήμο μας από το 2015. Η συμμετοχή? των μαθητών ήταν εντυπωσιακή? και απο? τα τέσσερα λύκεια του Δη?μου Κηφισια?ς, το 1ο Λυ?κειο, το 2ο Λύκειο, το 3ο Λύκειο και το Αναξαγο?ρειο Λυ?κειο Νε?ας Ερυθραι?ας. 

Η εκδήλωση ξεκίνησε με ένα σύντομο χαιρετισμό από την αρμόδια Αντιδήμαρχο κα.Νίνα (Ασπασία) Βλάχου η οποία τόνισε ότι η ενίσχυση της νεανικής επιχειρηματικότητας είναι ένα μεγάλο ζητούμενο για τη χώρα μας σήμερα και οι τοπικές κοινωνίες πρέπει να έχουν ένα ουσιαστικό ρόλο. «Η σημερινή εκδήλωση απευθύνεται στους νεαρούς μας δημότες και είναι μια από τις σημαντικές δράσεις επιχειρηματικότητας που πραγματοποιούμε».

Ο Δήμαρχος Κηφισιάς, κ.Γιώργος Θωμάκος, πολύ χαρακτηριστικά ανέφερε «ότι προσπαθούμε να βάλουμε βάσεις για το δικό σας μέλλον, για να μείνετε στον τόπο που έχετε γεννηθεί.» Ο Δήμος μας είναι ο πρώτος Δήμος που αγκάλιασε τον τομέα της νεανικής επιχειρηματικότητας, ο οποίος προσφέρει επιπλέον επιλογές για την επαγγελματική σταδιοδρομία των νέων. Τόνισε ότι «το Δημαρχείο και οι υπηρεσίες του θα είναι πάντα δίπλα σας για να κερδίσουμε το μέλλον σας μαζί».

Ο κ.Πάνος Αμυράς, διακεκριμένος δημοσιογράφος και συγγραφέας, διευθυντής της εφημερίδας «ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ», είχε το ρόλο του συντονιστή της εκδήλωσης. Ο κ.Αμυράς ανέφερε ότι η περιέργεια είναι ο προάγγελος της γνώσης και πάντα θα πρέπει να κινητοποιούμαστε από την περιέργειά μας. 

Ο κ.Δημήτριος Γκίρτζαλης από την εταιρεία Ρεστία, περιέγραψε πως προέκυψε η δημιουργία της. Μαζί με την ομάδα του πίστεψαν πολύ στην ιδέα τους, άρχισαν την έρευνα και διαπίστωσαν ότι υπήρχε ένα κενό στην αγορά και προχώρησαν με στόχο τη βιωσιμότητα του όλου πρότζεκτ. 

Η κα.Νεκταρία Μαραβά, Project Manager Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της ΣΑΡΩΝΙΣ Κε.Δι.Βι.Μ.2, τόνισε ότι η επιχειρηματικότητα είναι μία λύση στη νεανική ανεργία και υπάρχουν δράσεις και φορείς που μπορούν να την υποστηρίξουν, όπως για παράδειγμα το πρόγραμμα «Erasmus for Young Entrepreneurs» και το «Neset» που αφορά τον τουριστικό κλάδο.

Η κα.Ευστρατία Χρυσού, συνιδρύτρια της School Synergy Snacks, ανέφερε ότι ο κύριος σκοπός δημιουργίας της ΚοινΣΕπ εταιρείας τους ήταν να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας για άτομα με αναπηρίες. Η δις Ελένη Αλμπέρτου, ιδρυτικό μέλος, είπε χαρακτηριστικά ότι «είμαι πολύ περήφανη που έχουμε δημιουργήσει τη δική μας εταιρεία και για το ότι κι εμείς με τις ιδιαιτερότητες μας μπορούμε να έχουμε ισότιμο μέλλον». Ο κ.Γιώργος Μπουλούκος, συνιδρυτής, δήλωσε ότι «οραματιζόμαστε έναν κόσμο στον οποίο τα άτομα με αναπηρίες μοιράζονται ίσες ευκαιρίες απασχόλησης και εργασίας για την ισότιμη ένταξή τους στην κοινωνία». 

Η κα.Μαρία Γιαννέτου, Υπεύθυνη Επικοινωνίας του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece, επικεντρώθηκε στο γεγονός ότι η School Synergy Snacks είναι ένα success story του ΣΕΝ. Τόνισε ότι είναι πολύ σημαντικό που οι μαθητές έρχονται σε επαφή με το επιχειρείν όσο είναι ακόμη στο λύκειο. Κάλεσε στο βήμα την κα.Δήμητρα Σουλτάτη, Οικονομολόγο, η οποία υλοποιεί τα προγράμματα του ΣΕΝ στο 3ο Λύκειο, και η οποία ανέφερε ότι η επιχειρηματικότητα ενέχει κινδύνους από μόνη τους αλλά η επιτυχία έχει να κάνει μόνο με τα παιδιά γιατί αυτοί είναι οι δημιουργοί. 

Ο κ.Νίκος Πατσέλης, ιδρυτής της Career in Progress, ανέφερε ότι οι άμεσες εκπαιδευτικές μας επιλογές ενδέχεται να ορίσουν ή να προβλέψουν μελλοντικές επιχειρηματικές δραστηριότητες. Τόνισε ότι η επιχειρηματικότητα μπορεί να προκύψει από όλες τις κατευθύνσεις και από όλες τις εκπαιδευτικές επιλογές.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν o Αντιδήμαρχος Προσωπικού, Οικονομικών και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ.Ευάγγελος Αυλήτης και ο Διευθυντής Προγραμματισμού, Επιχειρηματικότητας και Πληροφορικής κ.Αλέξανδρος Σουλαχάκης. Την εκδήλωση έκλεισε η Αντιδήμαρχος Επιχειρηματικότητας κα.Βλάχου η οποία ευχαρίστησε όλους τους ομιλητές και συμμετέχοντες στην εκδήλωση, οι οποίοι οδήγησαν και στην επιτυχία της.